Španija

Najlepša plaža v Španiji!

Pa sva jo našla! Kot veliko kotičkov na tem potovanju, sva tudi to plažo našla čisto po slučaju. Ampak ne izdava še čisto takoj, kje se ta plaža nahaja 😀.

Kot rečeno, v aplikaciji Park4Night sva našla lep prostor za prenočiti, ampak naju je malo skrbelo, da je preveč na odprtem in ker je bil napovedan kar precej močan veter, sva bila malo skeptična ali bo prostor primeren. Vseeno sva si rekla, da se odpeljeva do tja in potem vidiva kakšna bo situacija. Prečkati sva morala eno od manjših vasic na galicijski obali, kar pomeni, da so bile ulice precej ozke. Ker sva bila skoraj sigurna, da se bova prej ali slej kje zataknila z najinim velikim brlogom na kolesih, je Rok odšel po cesti naprej peš preveriti ali nama bo uspelo ali ne. Na ulici je tako spotoma srečal starejšega možaka in ga vprašal, če obstaja še kakšna druga pot do plaže. Le-ta mu je seveda svetoval v španščini, kar pa ni Rokova močna točka. Vseeno je nekako razumel, da se morava vrniti malce nazaj in na križišču nadaljevati desno proti plaži. Tako sva naredila in na poti navzdol, sva že opazila tega istega možakarja, ki se je pripeljal do naslednjega križišča, parkiral in stopil iz avta, da nama je pokazal pravo pot. Očitno tudi on ni bil čisto prepričan, če ga je Rok sploh razumel. Zaradi naju je torej prevozil pol vasi, kar se nama je zdelo od njega res lepo. Sva pa kmalu ugotovila, da ubistvu sploh nisva želela priti do plaže, ki nama jo je pokazal, a nama je bila tako všeč, da sva se tam odločila preživeti vikend (Praia de Traba – 43.193298, -9.03827).

Naslednji dan je bil veter res kar močan, zato smo se odločili, da se sprehodimo le po plaži in po lesenih potkah, ki so narejene zraven nje. Sprehod po lesenih brveh je s pogledom na čisto bel pesek na plaži res prekrasen. Popoldne smo malce lenarili, ko pa se je sonce že malo spustilo, sva se jaz in Šnofka odločili iti na sprehod v drugo smer kot zjutraj. To je bil definitivno najlepši popoldanski sprehod do sedaj, zato sem se trdno odločila, da naslednje jutro ta sprehod vsi trije ponovimo oz. ga še podaljšamo.

Zjutraj smo se tako odpravili na malce daljši sprehod do mesteca Laxe. Do tja je zelo lepa 6,5 km dolga pot, ki ves čas vodi nad morjem s prelepimi razgledi na manjše klife in plaže. Najprej se sicer malce dvignemo skozi gozd, nato pa se nam odpre prekrasen razgled na širni ocean pod nami. Prvi del poti do manjše plaže vodi po široki makadamski cesti, po kateri je možno priti tudi z avtom. V bistvu je bil najin prvotni cilj prespati pri tej manjši plažici, a sva ugotovila, da je bila veliko boljša odločitev prenočiti pri plaži Praia de Traba, saj je parkirišče veliko bolj skrito pred vetrom, poleg tega pa je bila trenutno makadamska cesta na delih precej razrita. Do tu sva s Šnofko prišli prejšnji dan, kar pomeni, da sva prehodili 2,5km v eno smer.

Od tukaj naprej pa pot postane bolj podobna stezi, tako da je namenjena zgolj pešcem in gorskih kolesarjem. Na poti nas spremljajo čeri, ki štrlijo iz morja in zelena trava, ki se razprostira povsod okrog nas.

Tako nadaljujemo še dobre 3 km in že se nam odpre pogled na… najlepšo plažo v Španiji! Praia de Soesto je popolne U oblike, valovi se lomijo pravilno kot domine, pesek na plaži je kristalno bel, v ozadju pa cel pogled krasi še precej visok hrib s svetlo zeleno travo. Midva sva bila čisto navdušena. Do nje nas v nadaljevanju popeljejo lesene potke. Dostopna je sicer tudi cesti z avtom oz. avtodomom, ampak je tam prepovedano prespati. Manjše parkirišče je namenjeno bolj tistim, ki plažo obiščejo zaradi surfanja.

Mi smo pot nadaljevali ob plaži in nato čez hribček (visok kakšne 150 m) do mesteca Laxe. Nazaj smo se vrnili po isti poti.

Laxe

Že plaža Praia de Traba, kjer sva spala, je bila po najinem mnenju najlepša do zdaj, a naju je vseeno plaža Praia de Soesto blizu mesteca Laxe še bolj navdušila. Zato res toplo priporočam tale dopoldanski izletek. Če pa vam ne bo uspelo priti do sem, pa vsaj obiščite Galicijo, saj si boste zelo hvaležni (in upam, da nama, ker sva vam to predlagala 😀). Za najin okus je to najlepša regija v Španiji, saj so plaže kristalno bele, morje je turkizno, pogled imaš na divji mogočen ocean, za povrh vsega pa je pokrajina zelo zelena in marsikdaj že spominja na Irsko. Ob obisku Španije tega koščka dežele res ni za izpustiti!

Pa se slišimo prihodnjič…